Real Cake Maker
Bliv byens bedste kagebager og skab de lækreste kager i dette velsmagende madlavningseventyr! Hvilken slags kage elsker du? Uanset hvad, kan du bage den! Fra drømmende glasur til skønne dekorationer kan du designe kager, der ser lige så godt ud, som de smager. Vis dine kreationer frem for venner, hold fantastiske kagefester eller dyst i spændende bagekonkurrencer for chancen for at blive kåret som kagemester! Funktioner: ● lær at bage de mest lækre kager! ● brug professionelle bagerredskaber til bagning, design og dekoration! ● pynt dine kager med masser af glasur, dekorationer og toppers for at gøre dem helt særlige! ● hold kagefester med dine søde dyrevenner og gør hver fejring mindeværdig ● deltag i bagekonkurrencer, stem på dine yndlingskager og vind førstepræmien! ● klæd dig ud som den ægte bager, du er! Tag en flot kokkehue og et sødt forklæde på ● nyd en samling sjove farvelægningssider, der inspirerer din kreative side Bag glæde og gør din dag sødere med sjove kreationer!