Rayland
Kontroller en lysstråle på tværs af vanskelige, isometriske puslebaner! Indbyggerne i Rayland bruger energien fra Domus til at overleve, og for at transportere energien bruger de en Reflectus, som er en type udstyr, der reflekterer strålerne til andre Domuser. Din mission er at hjælpe indbyggerne i Rayland med at transportere energien fra Domus gennem de forskellige lande på vejen. For at opnå dette skal du placere hver Reflectus korrekt og rotere dem, så energistrålerne når den essentielle Domus. Rayland byder på en række forskellige hjernetrimmere, hvor du reflekterer en lysstråle fra et punkt til et andet på det isometriske spilområde. Senderen og modtageren er stationære, og det er din opgave at styre de reflekterende paneler for at dirigere strålens forløb. Gameplayet er enkelt, men sværhedsgraden stiger. Har du det, der skal til for at styre strålen sikkert igennem?