Rayland 2 (Xbox)
Diriger retningen af lysstrålerne på tværs af 50 vanskelige, isometriske puslebaner! Velkommen til Rayland! Øens indbyggere overlever ved at bruge energien fra specielle laserstråler, og for at transportere denne energi bruger de noget, der kaldes gentagende terninger. Din mission er at hjælpe indbyggerne i Rayland med at flytte energien fra senderen, der er kendt som en Domus, gennem forskellige lande ved at bruge lasere og reflektere dem mod målet. For at gøre dette skal du placere de gentagende terninger korrekt og dreje dem, så energistrålerne når frem til den beholder, der passer til deres farve. Rayland 2 er et puslepositionsspil, der spilles på et drejeligt isometrisk felt. Ved at bruge forskellige bloktyper og funktioner på hver bane, omdirigerer du laserstrålerne og får dem til at ramme deres tilsigtede mål. Udfordringen og kompleksiteten stiger gradvist på tværs af 50 etaper!