Ravieta-figurpakke
Den kosmiske prinsesse Ravieta er ankommet fra galaksen på jagt efter sin prins! Lås op for en særlig færdighed med sin transformerede form, Luna. Denne pakke indeholder: - Karakter - Ravieta - Ravieta Vækstboksbillet x5 *Hvis pakken er købt, kan den ikke refunderes, da den indeholder engangsgenstande i spillet, der ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Ravieta, byttes Ravieta til et bestemt antal point. *Pakkekomponenter og salg kan byttes eller opsiges uden varsel.