Ravenswatch - Unleashed Skin Pack
Vær endnu mere prangende på slagmarken med Unleashed Skin Pack, en samling af 5 eksklusive dragter. Denne nye generation af skins forbedrer ikke kun heltenes udseende og deres udstyr, men tilføjer også dynamiske visuelle effekter for spektakulære resultater. Fordyb dig i verden af genfortalte eventyr med: * Rottefængeren, forvandlet til en kampbard, udstyret med en magisk fløjte og en fortryllet kappe. * Beowulf, bæreren af den evige flamme, opslugt af en brændende vrede mod Mareridtet. * Snedronningen, klædt i en crimson kappe prydet med iskrystaller. * Sun Wukong, Abekongen, iført en flamboyant krigerdragt, der passer til hans legende. * Carmilla, maskeret til en blodig bal, klar til at danse mod Mareridtet. Få adgang til disse dragter direkte fra helteudvælgelsesmenuen og imponer med din stil i hver kamp.