Ravenswatch - Mercenaries Skin Pack
Sæt dit eget præg med Mercenaries Skin Pack: en eksklusiv samling af 5 mørkere og mere dristige outfits til 5 af dine yndlingshelte. * Snedronningen – Hendes Majestæt går solo i dette nye vinteroutfit, der er udstyret med isdolke smedet til perfektion og klar til at blive kastet mod Reveries værste mareridt. * Rottefængeren – Hvem har tilkaldt pestlægen? Bliv til Den Sorte Død i et outfit, der nærmest drypper af grøn slim. Selv dine rotter følger dig i denne nye rolle! * Aladdin – Hvad nu hvis de bedste tyve var pirater? Iført bandana og bevæbnet med sabler i stedet for krumsabler udstråler Aladdin ægte caribiske vibes. * Sun Wukong – Abekongen forvandler sig til en skygge-ninja med sort hætte og fuld kontrol over sin imponerende nye stav. * Geppetto – Ville du stole på denne Geppetto som omrejsende købmand? I dette outfit har træskæreren byttet sin kiste ud med en rygsæk fyldt med kuriositeter og en… hammer-lanterne!? Få adgang til disse nye outfits i heltevalgsmenuen, og træd med en sand lejesoldats udstråling ind på slagmarken, hvor kun list og overlevelse gælder.