Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Forvandl din raptor til et futuristisk rovdyr med Vectoraptor-skinet, et neondækket bæst drevet af ren energi og præcision. Boost din rejse med værdifulde ressourcer, der driver din evolution fremad og giver dig overtaget mod enhver fjende, der vover at krydse din vej. Med dette DLC låser du op for: - Vectoraptor-skin - 300 kød - 20 mutagen - 450 juveler Slip dit fulde potentiale løs og genvind din plads øverst i fødekæden.