Raptor Evolution: Infermadon DLC
Sæt verden i brand med Infermadon-skinet – en rasende raptor født af ild. Boost din rejse med værdifulde ressourcer, der vil drive din evolution fremad og give dig styrken til at overvinde selv de mest brutale fjender. Med dette DLC låser du op for: - Infermadon-skin - 200 kød - 30 mutagen - 400 juveler Slip dit fulde potentiale løs og genvind din plads øverst i fødekæden.