Raptor Evolution: Celestosaurus DLC
Strål af styrke og ynde med Celestosaurus-skinet – en majestætisk raptor, der lyser af kosmisk energi. Boost din rejse med værdifulde ressourcer, der vil drive din evolution og hjælpe dig med at møde enhver udfordring forude. Med dette DLC låser du op for: - Celestosaurus-skin - 400 kød - 15 mutagen - 500 juveler Slip dit fulde potentiale løs og genvind din plads øverst i fødekæden.