Raptor Boyfriend: A High School Romance
Oplev et satirisk teenagedrama fra 90'erne om at finde kærligheden i dit sidste år i gymnasiet! Du er teenagepigen Stella, der flytter til en lille by, hvor hun opdager et hemmeligt samfund af kryptider. Selvom Stella er fast besluttet på at forsøge at tilpasse sig i sit sidste år på gymnaiset og vil gerne have nye venner og forhåbentlig finde romantik, bliver det ikke helt let for hende. Træf beslutningerne for hende og styr interaktionerne gennem et grafisk, håndtegnet eventyr fyldt med drama og komiske situationer. Find samlerobjekter ved at huske vigtige detaljer fra samtaler med dine forelskelser. Blandt de mulige kærlighedsinteresser fører tre kryptiske teenagere an i flokken. Den charmerende Day, der er en magisk fe og selvudslettende kunstner. Men pas på hendes uhyggelige spøgelses-ekskæreste, som virker fast besluttet på at skræmme dig væk! Genforen dig med din barndomsven Taylor, som er en mystisk guitarspillende sasquatch, mens du undgår hans banddrama. Eller du kan møde Robert, en sjov og glad dinosaur, der cykler på dirtbike, og som kan forsøge at pranke dig på et hvilket som helst tidspunkt. Han er helt og holdent optaget af nutiden, men hans fortid er ved at indhente ham. Du skal træffe valg som f.eks. hvem du skal ringe til efter skoletid, hvem du skal sætte af sidst, hvem du skal opmuntre i ferien og meget mere for at afgøre, hvilken kryptid du ender med at få. Hvordan vil du bruge Stellas dyrebare dage?