Rain's Jackson's Star Pack
Aliens: Fireteam Elite 2 lader op til fire spillere prøve kræfter med at være Colonial Marines, der indsættes i de mest fjendtlige hjørner af Aliens-universet. Det her er ikke en redningsmission – det er en kamp for overlevelse. Xenomorfer lurer i korridorerne, udfører bagholdsangreb fra skyggerne og overfalder i overvældende antal. Hvert rum kan være dit sidste. Koordinér hver en bevægelse med dit team, udnyt hver figurklasses unikke evner, og tilpas dig undervejs, mens møderne med de fremmede væsener eskalerer fra anspændte konfrontationer til totalkrig. Med dybere holdmekanikker, mere udfordrende fjender og en Specialist-klasse, der kan tilpasses helt ned i detaljen, er AFE2 den ultimative oplevelse inden for Aliens-co-op. Denne DLC-pakke inkluderer: Colonial Marines kan hylde Aliens: Romulus ved at bruge den ikoniske Rain's Jackson's Star Pack. Den indeholder et eksklusivt våben, et outfit og meget mere uundværligt indhold mod xenomorftrusler inspireret af Marie Raines "Rain" Carradine! Denne DLC-pakke giver fans det nødvendige legendariske udstyr til at modstå enhver aliensværm.