Rainbow Six Siege X – Welcome Pack
Få 1.200 R6 Credits, lås op for fire agenter (Frost, Buck, Melusi, Ace) med det samme, og få syv dages Renown Booster for samme pris som en almindelig 1.200 R6 Credits-pakke. Kun tilgængelig, så længe denne sæson varer, så snup den, før den forsvinder! R6 Credits er en spilvaluta, der kan bruges i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. De kan bruges til at købe genstande i spillet, for eksempel Premium Battle Pass, nye agenter, kosmetiske genstande som våben- og agentskins og til handel på spillets markedsplads.