RAID: World War II er et adrenalinpumpende samarbejdsskydespil for fire spillere, der foregår dengang, hvor den tyske krigsmaskine stadig var på sit højeste. Fire krigsfanger bliver løsladt af Mrs. White og får chancen for forløsning. Deres mission? Stop tyskerne og end krigen for enhver pris. Deres belønning? Chancen for at stjæle alt, de finder. Træd ind i rollen som et af de fire utilpassede medlemmer af RAID-slænget – Sterling, Rivet, Kurgan eller Wolfgang. Skyd og spræng dig vej gennem Europa ved hjælp af forskellige klasser og evner. Tilpas dine våben med autentiske våbenmodifikationer. Din kontaktperson under krigen er Control (portrætteret af den legendariske John Cleese). Han sender dig og RAID-slænget på dristige missioner, hvori du skal udføre angreb på ikoniske steder på tværs af et krigshærget Europa.