RAGE 2: 500 RAGE Coins
Køb 500 RAGE-mønter, en spilvaluta, du kan bruge i RAGE 2 til at købe kosmetik, udstyr og andet nyt indhold. Kig ind i butikken i RAGE 2, og se hvad de har at tilbyde.