Racing Heroes Car Pack
Udvid din garage med DLC til Season 2! Raven: Denne sjældne variant af den amerikanske muskelbil fra 80'erne smadrer konkurrenterne med råstyrke! Stellar: Det legendariske rallymissil er på hjemmebane både på grus og asfalt. Speedie: Denne friske lille bil har flere kræfter, end man skulle tro, og narrer altid konkurrenterne! Denne DLC-pakke er også inkluderet i Season Pass 2.