Rabbit Samurai
I Rabbit Samurai deltager du i et farverigt 2D-eventyr, hvor du skal sammensætte dit kortspil. Hver kamp er hårdere og sjovere end den forrige. Kæmp mod skæve væsner i 42 arenaer. For hver runde bliver du stærkere, mens du blander dig vej til sejr. Mellem kampene skal du vælge, hvordan du vil forbedre dine chancer: tilføj et nyt kort til dit kortspil, fjern et kort, der holder dig tilbage, eller helbred dig selv og fortsæt. Opdag kister og hemmelige quests for at tjene opgraderinger, boosts og nye måder at spille dine kort på. Besejr bosser for at tjene kraftfulde belønninger og forbedre dine samurai-færdigheder. Med fjender, der angriber, beskytter og helbreder i tricky kombinationer, vil hver kamp holde dig på tæerne. Det er let at lære, underholdende og fyldt med korte strategisessioner, der er ideelle for fans af casual deck-building. Har du det, der skal til for at guide denne fluffy kriger gennem 42 kampe og vinde sejren?