PyroMind
Den mest nådesløse lille hjernevrider, du nogensinde kommer til at spille! PyroMind byder både på turbaseret spil og realtidsøjeblikke i et spil fyldt med bomber, eksplosioner og lige ved og næsten-oplevelser! Spil alene, spræng din ven i luften, eller spil mod en bot i en unik dimension, hvor alt eksploderer, og én lille fejl kan ende med dig i stumper og stykker. Hovedindhold: - Ubønhørligt eksplosivt gameplay, der kombinerer turbaserede hovedbrud med hektiske spilelementer i realtid. - Et udvalg af spiltyper for én spiller. Hver spiltype har sin egen kampagne for én spiller og et ranglistesystem. - Kamparena for to spillere. Du kan udfordre en ven og få dem til at eksplodere eller sprødstege dem med en laser! - Bots! Er der ingen venner i nærheden? Bare rolig, du kan vælge mellem bots på fire sværhedsgrader. - Fem forskellige slags bomber – fra de velkendte Pobombs til den mystiske Fruntello the Eldritch Bomb. - Over 15 forskellige figurer at vælge mellem, alle med forskellige fordele og bonusser. - Lås op for ting og sager! Multiplayerarenaer, figurer, spiltyper, bomber, bots og meget mere! - Bonus: Pyroblink! Der findes et hemmeligt minispil i hovedmenuen, som du kan låse op for. Kan du mon finde det?