Puzzle Book: Complete Edition
Puzzle Book byder på 81 forskellige puslespil opdelt i temaer - fra fantasy til dinosaurer. Spillets kunst er skabt af kunstnere med speciale i forskellige stilarter. Du finder smukke malerier af væsner og landskaber samt enklere tegninger til børn. Der er noget for alle! Funktioner: - 81 forskellige puslespil opdelt i temaer. - Hvert niveau har 6 sværhedsgrader - fra 6 til 150 brikker. - Smuk kunst skabt af forskellige kunstnere. - Spil alene eller sammen med en ven i co-op. Da spillet er for alle, kan du justere sværhedsgraden ved at vælge antallet af brikker - fra 6 helt op til 150! Det er et oplagt spil for både børn og voksne. Kombinér det med rolig baggrundsmusik og få en afslappende eftermiddag.