Pure Chess Roman spilpakke
Skak er et slag, og hvilke skakbrikker kan være bedre til at udkæmpe et slag med end den kejserlige romerske hær! I et episk ødelagt romersk tempel er de bronzestøbte skakbrikker er lige så heroiske. Gladiatorer og centurioner står skulder ved skulder med lærde og selveste Julius Cæsar! Denne spilpakke passer perfekt til en tæt udkæmpet kamp på viden og snarrådighed!