Pure Chess Halloween-skaksæt
Findes der nogen bedre måde at nyde denne uhyggelige tid på året end med Pure Chess Halloween-spilpakken! Inspireret af frygtindgydende Fright Night-ikoner er dette smukt udførte og fortryllende detaljerede skaksæt i tin få dig til at ryste i bukserne! Og det er ikke kun til Halloween - det kan bruges hele året rundt ... Du vil får det skræmmende sjovt med at spille Pure Chess med dette uhyggelige sæt. Download det - hvis du tør!