Punisher-pakke
Download Punisher-pakken til Lost Planet 3, og dominér kampen på afstand med dødbringende langdistancevåben i multiplayer, eller tvær Akrid-insekterne ud med kraftfulde opgraderinger af din rig i singleplayer!