Promenade
Åh nej! Den store elevator er blevet ødelagt, og dens tandhjul er spredt over hele verden! Rejs verden tynd med din blæksprutte for at finde alle tandhjulene! Interagér med farverige figurer, og løs hovedbrud! Udforsk fangekældre, og kæmp mod mægtige bosser! Brug forskellige genstande og deres egenskaber til din fordel! Saml tandhjul, reparér Den store elevator, og lås op for nye baner i et samlespil, der er direkte inspireret af 3D-platformspil!