Projection: First Light
Projection: First Light handler om Greta, en pige som lever i en mytologisk verden af skyggedukker og som tager ud på en rejse mod selvoplysning med hjælp fra legendariske helte fra de kulturer hun udforsker. Projection: First Light tager spilleren med på en inkluderende rejse gennem skyggespillets historie i Indonesien, Kina, Tyrkiet og det 19. århundredes England akkompagneret af stemningsfuld grafik og et æterisk soundtrack spillet på antikke instrumenter som anvendtes til skyggeteater. Tidligt på sin ekspedition lærer Greta at styre en lyskilde. Skyggerne bliver til platforme og vægge, og andre elegante og kreative løsninger går ud på give lys og sprede modstandere – Projection: First Light udforsker temaer som verdslighed, respekt og forståelse.