Prison Architect - Undead
Undead kommer med et helt nyt scenarie til Prison Architect, hvor det eneste mål er at overleve. Red dine indsatte, og bekæmp de udødes angreb i denne nye, skræmmende udvidelse! Funktioner (også tilgængelig i “Escape Mode”) Velkommen til kirkegården Dette helt nye Quick Room tilfredsstiller dine indsattes behov for frihed og komfort, så de føler sig roligere i 12 timer. Vær dog opmærksom, når du tilføjer gravsten, da de nemt kan forstyrre den fredfyldte stemning ... De dødes genopstand I Undead er ingen sikre. Og der er mange måder et blive inficeret. Én indsat kan blive syg, andre kan blive bidt af en uvenlig udød, og andre inficerede indsatte kan rejse sig direkte fra kirkegården. Vagter har ingen magt over inficerede enheder, der bevæger sig rundt og agerer uafhængigt i fængslet, til de bliver stoppet. Indsatte og vagter kan forsøge at bekæmpe dem, men hvis de fejler, slutter de sig til den dødbringende horde! Hvem ringer du efter? Dusørjægere! Når tingene går galt (og det gør de), og dit fængsel ikke længere kan forhindre et udbrud, kan du tilkalde Bounty Hunter Emergency Service: hårdføre, trænede dusørjægere, der slutter sig til dig i kampen mod de udøde. Nye fælder, teknikker og våben Desperate tider kræver desperate (og kreative) løsninger. Brug zombiemadding til at lokke de udøde, by et indhegnet område og lås dem inde, eller stjæl den lækre motorsav, du har haft øje for i længere tid: Alt er tilladt i kampen mod horden.