Prison Architect - Island Bound
Velkommen til klippen, fangevogtere! Prison Architect: Island Bound præsenterer flere måder at bygge og administrere dit fængsel på. Til vands og i luften: Brug færge- og helikoptertransporter til at levere forsyninger og indsatte direkte til dit kompleks. Men der er flere adgangspunkter, hvor man kan smugle smuglergods ind i fængslet. Sammenkobling: Maksimér efftektiviteten i dit fængsel ved at koble indsejlinger, helikopterdæk og veje til specifikke leveringer. Vælg tjenester for hvert leveringspunkt i dit kompleks. Supermaksimal sikkerhed: Nye sikkerhedsobjekter gør det nemmere at søge efter leveringer og fanger. Ydeligere nødtjenester kan også tilkaldes. Livet på øen: Tilpas din ø med over 15 søfartsoverflader og -objekter. Formgiv landet omkring dit kompleks med voldgrave, floder, og søer for sikkerhedens skyld, eller stilens - ingen adgangsveje påkrævet! Klippen: Administrér det berygtede Alcatraz-fængsel og Alcatraz-øen med to forudfremstillede kort.