Prison Architect - Gangs
De er velorganiserede og vil overtage kontrollen i dit fængsel. Vis dem, hvem der er chefen, og stop deres planer! Med Prison Architect: Gangs skal du nøje administrere indsatte, personale og tilstedeværelsen af vagter for at undgå oprør og sikre et fredeligt - men overskudsgivende - fængsel. Oplev bl.a. Mød banden: Bander opstår og vokser, når bandemedlemmer ankommer via indtag eller rekruttering. Hver bande har nu sin egen personlighed og egne kendetegn, og vil derfor naturligt rekruttere indsatte med lignende egenskaber. Kogepunkt: Når bander vokser og begynder at vise deres styrke, vil "faretemperaturen" i dit fængsel stige. Takket være "Kogepunkt"-brugerfladen, får du et detaljeret overblik over, hvad der påvirker dine indsattes liv, så du kan handle hurtigt og holde dem tilfredse, så du kan forhindre ustoppelige oprør. Forbedring og løsladelse: Bandemedlemmer kan nu forlade deres hold. Hjælp dem på ret køl ved at fjerne deres tatoveringer og indskrive dem i dit banderehabiliteringsprogram. Nye rum: Brug tatoveringsfjernelsesrummet til at fjerne bandetatoveringer, eller lad bandemedlemmer træne i Fight Club-rummet, så deres destruktive energi kan vendes til kamp i kontrollerede omgivelser. Korrupte vagter: Bander kan tvinge vagter til at viderebringe smuglervarer eller tage imod bestikkelse. Du kan foretage tjek af vagterne i ansættelsesprocessen (Bureaukrati) samt rekruttere efterforskere til at identificere korrupte vagter.