Prison Architect - Free For Life
Det er tid til nogle forbedringer, fængselsinspektør! Gør god brug af de nye opdateringer, rettelser og ekstra indhold til at maksimere dit fængsels kvalitet og dine vagters præstation. Dette er Free for Life-opdateringen, og ja, du gætter rigtigt: Den er gratis! Med denne gratis opdatering får du: Prisoner Log og forbedret Scheduler Følg hele tiden med i, hvad der sker i dit fængsel med den nye Prisoner Log. Se dine indsattes aktiviteret, opdag dårlig opførsel i god tid, og hold styr på, hvem der er blevet løsladt, reformeret eller har begået ny kriminalitet. Vi har også forbedret spillets Scheduler, så du har nem adgang til nye muligheder og indstillinger. Gem og genbrug Når du laver nye fængsler, nye politikker eller nye quick builds, kan du gemme dem i dine Præferencer. Spar tid på at lave dit næste fængsel, når du ønsker at starte på en frisk! Aldring med omsorg Nu bliver de indsatte delt op i unge, modne og gamle. Når de har siddet i en længere periode i dit fængsel, ændrer de udseende og funktionalitet. De udvikler også andre behov end yngre indsatte. Nye range til dine vagter Hyrede vagter ankommer nu til dit fængsel uden rang og skal arbejde hårdt for at blive forfremmet til Officer og Specialist Officer. Deres dedikation giver dog pote, for hver ny rang giver yderligere fordele. Forbedrede bygnings- og planlægningsværktøjer Planlægningsmenuen bliver frisket op med en masse nye muligheder for hegn og mure. Når du "tegner" dine murer og bruger bygningsindstillingerne, vil du desuden se et nyt tooltip, der viser rummets horisontale og vertikale dimensioner og de forventede omkostninger for den tegnede konstruktion.