Prison Architect - Cleared for Transfer
Besked til fængselsinspektører! Dine indsatte er blevet godkendt til overflytning! Cleared for Transfer introducerer endnu flere rum, privilegier og genstande, så du kan belønne god opførsel og motivere forandringer. Vigtige funktioner Fangeoverflytninger: De indsatte kan nu overflyttes imellem dit fængsels sektorer (eller fløje). Du bestemmer selv kravene til overflytning af indsatte til en sektor med lavere sikkerhedsniveau. Særlige privilegier: Der kan gives privilegier på baggrund af sektorernes sikkerhedsniveau, så den indsatte motiveres til at blive overflyttet. De indsatte i områder med højt sikkerhedsniveau kan se de privilegier, som indsatte i sektorer med mindre sikkerhed har. Klassificere af rum: Du kan nu klassificere andre rum, f.eks. gårde, klasseværelser, fælleslokaler og en ny gymnastiksal. Godter: Over tyve nye genstande, f.eks. bordfodbold, reol med dumbbells, malematerialer, snackmaskiner og flere andre ring, der kan forbedre eller forværre dit fængsel. Sikkerhedssektorer med tilpasset sikkerhedsniveau: Lav områder med tilpassede sikkerhedssektorer, der kan omfatte indsatte fra forskellige sikkerhedsområder. Nye handlinger og forbedringer: Du kan udføre handlinger i de enkelte sektorer som gennemsøgninger, tunnelsøgninger og afspærring.