Presidential Pack
Intet siger "Præsident" tydeligere end masker, der forestiller USA's tidligere øverstkommanderende. Ifør dig to af vores mest respekterede grundlæggeres ansigter eller ansigterne tilhørende de to statsoverhoveder, der førte os ind i det nye årtusind. Inkluderer desuden to sæt tøj og en paryk, der passer til en person, hvis ansigt optræder på pengesedler.