Premium Battle Pass Bundle – Rainbow Six Siege
Indfri dit fulde potentiale i denne sæson! Pakken inkluderer: – Premium Battle Pass, inklusive nye agentpakker, våbenskins, R6 Credits og meget mere – 25 Battle Pass-niveauspring – 7 dages Renown Booster Denne pakke er kun tilgængelig indtil slutningen af sæsonen, så snup den, før den forsvinder! Sæsonens Battle Pass er tilgængelig frem til 1. september 2026 og kan ikke refunderes.