Predator: Hunting Grounds - Hunting Party DLC-pakke
Bliv en nådesløs jæger, og snig dig igennem junglen med en række jagtstile, der giver dig en opstilling af Predator-luksusklasser for at tilpasse din fremtræden og spillestil og blive den mest frygtløse predator i junglen. Denne DLC-pakke indeholder luksusklasserne Mr. Black Predator, Falconer Predator og Captured Predator.* *De viste kosmetiske masker på Falconer Predator og Mr. Black Predator kan også købes i spillet med optjent valuta.