Powerstar Golf
Gratisversionen indeholder et udvalg af begivenheder inklusive ét hul fra hver bane. Spil slag eller turneringer, tjen XP og kredit og indsaml nyt udstyr, så du kan forbedre dine færdigheder. Alle fremskridt vil blive gemt. Powerstar Golf bringer dit spil op på nye højder med nye innovative funktioner, der aldrig før er set i golfspilgenren. Du kan nyde de smukt designede 18-hulsbaner på eksotiske lokaliteter, spille som en lang række forskellige figurer og gøre brug af et bredt udvalg af udstyr. Den enkelte figur har sine helt egne unikke fordele med tilpasset udstyr og særlige evner. Med hundredevis af jern, bolde og unikt udstyr er der en million forskellige måder at intensivere sit spil på og imponere vennerne! Powerstar Golf er et spil baseret på evner, der er nemt at lære at spille, men svært at beherske. Dine venner kan se alle de rekorder, du har smadret på ranglisterne - som er indbygget i banerne. Når du spiller en ekstra god runde, vil dine rivaler kunne udfordre dig fra sofaen via Xbox One-skyen. Og med Powerstar Golfs caddie-delingssystem, kan du udjævne din sociale cirkels færdigheder og låse op for fede nye præmier i spillet - også når du er offline. Uanset om du spiller for at slappe af og bare nyder en runde golf, eller om du konkurrerer seriøst i en lokal multiplayerturnering med vennerne, leverer Powerstar Golf timevis af sjov, og et hav af udfordringer, du kan kaste dig i lag med.