Portal 2
Spil efter behov understøtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, polsk, portugisisk, russisk, japansk, koreansk, kinesisk.Den højst ventede efterfølger til Årets spil i 2007, Portal 2 er et sjovt hjernevridende eventyr som udfordrer dig til at bruge din intelligens istedet for våbner, i et legehus med diabolsk videnskab. Ved at bruge en højst eksperimentiel portal apparat, du vil endnu en gang kæmpe imod en dødelig opfindsom magt-syg A.I som hedder GLaDOS. Ødelæg lovene for rummelig fysik på måder som du aldrig troede var mulige, med et større antal portal udfordringer og en eksansiv historie som dækker et singleplayer og et co-op spil tilstand.