Poker Club
Velkommen til Poker Club. Prøv livet som professionel pokerspiller i den mest komplette pokersimulation til dato – med Ultra HD-grafik i 4K og og vild ray tracing. Slut dig til et fællesskab af onlinespillere, som er på vej mod toppen, og følg dine fremskridt i mere end 10 Texas Hold'em-turneringstyper. Uanset om du er en garvet poker-prof eller helt ny ved bordet, så skal du finpudse din spillestil for at kunne vinde den store gevinst. Flere måder at spille på Løft dit spil med mere end 10 Texas Hold'em-turneringstyper, der inkluderer freezeouts, shootouts, super-turbos, bounties og mange flere. Spil online med fællesskabet, eller skab dine egne, personlige varianter og spil efter dine egne regler. Vind sammen Slut dig til en klub, og samarbejd med venner og spillere fra hele kloden for at optjene præmier, låse op for fælles mål og få din klub til at stige i niveau. Bliv PCC Poker Tour-prof Gå fra kortspil i baglokaler til enorme hovedevents om store præmier, mens du bevæger dig op gennem PCC Poker Tour-rækkerne. Justér på din prof, og spil dig mod toppen på DIN måde. Hold forbindelsen Vælg din indsats i daglige onlineturneringer, og deltag i eksklusive, planlagte events for at låse op for den nyeste swag. Det tætteste, du kommer på det virkelige spil Fra den beskedne kælder under Ralph’s Pizzeria til den fantastiske Intensity Arena – vælg din indsats i utrolige omgivelser, der præsenteres i Ultra HD 4K med fuld RTX-understøttelse.