Denne gratis DLC er nu din som tak for din støtte til Project Motor Racing. Den føjer Ford Falcon V8 Supercar 2013 til simulationen i hele dens intense pragt. Ford Falcon V8 Supercar er bygget til kampe dør mod dør, og den destillerer australsk touring-bilvæddeløb til dens mest rå form. Der er en 5,0 l V8 med naturlig indsugning foran, baghjulstræk bagtil og nultolerance for fejl midt imellem. Dette er en bil, der er født til racerløb med spidse albuer, hvor margener måles i millimeter, omdømmer skabes i bremsezoner, og hvis du ikke ligger sidelæns, så presser du ikke hårdt nok på. 2013 Falcon markerer den første ægte "Fremtidens bil"-æra: Den er tungere end hidtidige generationer med teknisk chassis, teknisk gearkasse og mindre aero-afhængighed. Resultatet er racerløb, der afhænger meget af trækkraft, mekanisk greb, dækstyring, køreevner ... og nerver af stål. Falcon belønner engagement på banen. Når du lærer at beherske den, så vil du forstå, hvorfor denne æra af V8 Supercar stadig er en af de mest fysiske og aggressive former for baneløb, der nogensinde er blevet lavet. Det er ikke finesse; det er kontrol af speederen, omgang efter omgang, sving efter sving.