Planet Zoo: Nordamerika og Europa-pakke
Byd 13 skønne, nye dyr velkommen i din zoologiske have med Planet Zoo: Nordamerika og Europa-pakke! Fra den tårnhøje elg til ildsalamanderen kan du begejstre dine gæster med et udvalg af fascinerende dyreliv fra hele verden. 13 MAGELØSE NYE DYR FRA EUROPA OG NORDAMERIKA o Elg o Puma o Californisk søløve o Nordamerikansk bæver o Amerikansk alligator o Sorthalet præriehund o Polarræv o Amerikansk oksefrø o Alpestenbuk o Europæisk los o Dådyr o Grævling o Ildsalamander MERE END 250 DRISTIGE NYE DEKORATIONER o Byg og dekorér med friske, kreative muligheder, der er inspireret af billedskønne, europæiske steder, inklusive ikoniske byer som Venedig og Amsterdam. Byg sirlige broer hen over funklende vand, tilføj lokalt planteliv som platantræer, korkege og vinranker, og hæng nye, middelalderlige dyreskilte op. Du kan endda ringe vinteren ind med festlige lys og dekorationer og lave din helt egen julelandsby eller måske et vintermarked! BEHERSK 2 NYE SCENARIER o Velkommen til Jameson-reservatet! Denne nyudviklede attraktion, som ligger blandt søerne ved foden af de berømte Blue Ridge Mountains, inviterer dig til at overtage administrationen. Du får til opgave at udvide zooen ved at rydde terræn, så du kan flette nye habitater ind i landskabet, arbejde i det sumpede vådområde og lade din kreativitet udfolde sig, mens du skaber store, naturlige habitater til dyrene, hvor de kan trives. o Al's Pine Zoos ejere vil have dig til at indføre så mange arter som muligt inden juleferien. Er du klar til den udfordring? Prøv dette festlige, nye scenario på tid, hvor dine administrationsevner bliver sat på prøve! Denne zoo ligger for foden af et knejsende bjerg og indeholder tre separate zoner baseret på Italien, Frankrig og Schweiz. Hvis du vil have mange point, må du udvide ud fra bjerget ind i disse nationale regioner og give dine gæster en europæisk udflugt, de sent vil glemme.