Planet Zoo: Dyrepassere-dyrepakke
Kalder alle dyrepassere! Kom og byd velkommen til syv nye arter med Planet Zoo: Dyrepassere-dyrepakken! Denne pakke bringer dine gæster tættere på naturen med et væld af meget efterspurgte arter, der er klar til at fascinere både erfarne og nye dyrepassere. Snør dyrepasserstøvlerne, og træk i handskerne, mens du gør dig klar til at skabe den ultimative zoologiske have. Byd velkommen til en række bemærkelsesværdige dyr, oplev deres habitater, og indret det som en vaskeægte zoologisk have. Denne samling omfatter den kloge enspænder, Pallas' kat, kappebavianen, et symbol på ældgammel visdom og social kompleksitet, og den unikke og legesyge brillebjørn. Sammen med disse ikoniske nye tilføjelser indeholder dyrepassere-dyrepakken også 95+ fantastiske landskaber sammen med et helt nyt kampagnescenarie, hvor du sammen med holdet skal fejre fem år med Planet Zoo i den berømte Frontier Zoo og sikre, at festen bliver en stor succes! SYV IKONISKE NYE DYR Mød følgende ekstraordinære arter: Den flygtige Pallas' kat med sine slående øjne og metodiske væremåde, kappebavianen, der er kendt for sit iøjnefaldende udseende og stærke sociale adfærd, den adrætte skrueged og dens imponerende horn, og den karakteristiske brillebjørn med sine unikke ansigtsmarkeringer. Pakken introducerer også den store afrikanske sporeskildpadde, den sarte dik-dik og den iøjnefaldende sifaka. Disse meget eftertragtede dyr er klar til at berige dine zoologiske haver med deres særlige skønhed og adfærd. Vær med til at fejre dyrelivets mangfoldighed og skabe uforglemmelige oplevelser for dine gæster, som helt sikkert vil gøre enhver zoologisk have til et must at besøge! 95+ FANTASTISKE NYE DEKORATIONER Gør dine zoologiske haver endnu bedre med nye landskabselementer, og byg betagende tilflugtssteder for besøgende og dyr. Oplev dine gæsters glæde, når de kigger forundret på de tårnhøje blomsterdekorationer, de iøjnefaldende banderoler og de fantastiske telte, som helt sikkert vil gøre et varigt indtryk. Tilføj charme og funktionalitet med en række lanterner, der oplyser dine parker, perfekt placerede picnicbænke, hvor dine gæster kan nyde en let anretning, og ekstra siddepladser til at stoppe og hvile mellem habitaterne. Dette landskab og meget mere vil helt sikkert skabe en levende og indbydende atmosfære, der vil glæde og inspirere alle. ET SJOVT, NYT KAMPAGNESCENARIE Velkommen til festen! Træd ind i dit livs rolle, og hjælp Planet Zoo-teamet med at forberede sig på at fejre deres 5-års jubilæum i den verdensberømte Frontier Zoo! Som et vigtigt medlem af festudvalget skal du hjælpe Emma Goodwin med at sætte scenen for en uforglemmelig fest, som vil gå over i Planet Zoos historie. Din mission er at forberede, styre og sikre den perfekte fest i Frontier Zoo, som alle besøgende og dyr kan nyde. Se glæden udfolde sig midt i de maleriske bølgende marker i det omkringliggende landskab.