Planet Zoo: Asiatisk dyrepakke
Oplev Asiens skønhed med Planet Zoo: Asiatisk dyrepakke! Tag på en bjergtagende rejse til et kontinent med en imponerende biodiversitet, og opdag syv utrolige dyr til dine zoologiske haver. Fra de tætbevoksede regnskove i Sydøstasien til Himalayas disede bjergtoppe – dette udvalg vil præsentere dig for nogle af kontinentets mest fantastiske dyr, herunder den frygtløse honninggrævling, den nysgerrige løvehalemakak og den fascinerende Père Davids hjort. Udover de spritnye tilføjelser indeholder den asiatiske dyrepakke også over 100 imponerende dekorationer og et nyt kampagnescenarie, hvor du skal hjælpe Dominic Myers med at få sin sydkoreanske zoo op at køre. SYV UTROLIGE NYE DYR Udvid dine zoologiske haver med følgende dyrearter: den sociale løvehalemakak, den yndefulde Père Davids hjort, den rolige borneo-elefant og den frygtløse honninggrævling. Denne pakke introducerer også den legesyge tanuki, den elegante hjorteantilope og den stærke nilgai. Disse fabelagtige dyr er nogle af de mest enestående arter i Asien, og du får mulighed for at bygge nogle utrolige habitater, der nok skal fortrylle enhver, der besøger din zoo! OVER 100 NYE DEKORATIONSELEMENTER Denne pakke indeholder også en lang række nye dekorationer, inspireret af det asiatiske kontinent, der sørger for en naturlig skønhed og en kulturel charme. De snoede stier med yndige blomsterlanterner, de farverige bænke, der giver mulighed for et roligt øjeblik, de livlige lysblokke og de detaljerede, dekorative paneler vil uden tvivl sørge for en festlig atmosfære i enhver zoo. Dekorationerne er med til at forme de smukke omgivelser med farver, lys og traditioner, så gæsterne kan opleve en lille del af Asiens fantastiske kultur. ET VIDUNDERLIGT, NYT KAMPAGNESCENARIE Han er tilbage! Dominic Myers vender tilbage og er klar til at puste nyt liv i en gammel og glemt zoologisk have i Sydkorea. Selvom han har et lidt hårdt ydre, så har han dannet et usandsynligt bånd med en tanuki ved navn Nugget. Du skal hjælpe med at bygge den zoologiske have op igen og skabe gode relationer til lokalsamfundet. Vil Dominic endelig indse, at hans kærlighed til penge måske ikke er nøglen til et lykkeligt liv? Det kan kun tiden vise ...