Planet Zoo: Akvatisk og Tusmørke-pakke
Introducér 10 prægtige nye dyr til dine zoologiske haver med Planet Zoo: Tusmørke- og akvatisk pakke! List dig ind i skumringsdyrenes mystiske verden, eller udvid dine zoologiske haver til et maritimt menageri. TI SPÆNDENDE NYE SKUMRINGS- OG VANDDYR Vaskebjørn Rødræv Almindelig vombat Stribet stinkdyr Egyptisk flyvehund Kongepingvin Kæmpeodder Gråsæl Dværgkaimanen Malaclemys terrapin MERE END 350 DRISTIGE NYE DEKORATIONER Slip din kreativitet løs, og giv dine gæster helt nye områder at udforske med inspirerende, nye dekorationer. Kom natten i møde med boblende kedler, edderkoppespind og øjemærkater, eller byg den ultimative zoologiske have med vandfald og malerier, som viser vild urskov og iskold tundra. Udstil flotte nye dyreskulpturer og skumle planter, såsom naturligt forvredne børstekoglefyrretræer, skyggeelskende vedbend, spøgelsessvampe og fingerbøl. 2 NYE SCENARIER Tag til Oregon i USA, og se, om du kan genoplive en zoo med vandtema, der er placeret rundt om en udtørret flodbred. Sæt liv i habitaterne, indfør nye arter, og tilsæt tiltrængt kærlighed for at genskabe stedets fordums storhed. Hvis du gerne vil teste dine evner, mens du oplever alt det, som den akvatiske pakke kan tilbyde, passer dette timede scenarie perfekt til dig. Velkommen til Transsylvanien! Hjælp Nancy med at rehabilitere en forvirrende zoo, hvor undslupne ræve strejfer frit omkring. Tag dig af adskillige nye arter, byg smukke habitater, og red en af Himalayas brune bjørne fra en rig kendis, så du kan rette op på din skrantende virksomhed og atter få gæsterne til at strømme gennem portene. Det spændende nye karrierescenarie er en omfattende og opslugende kampagne med en unik atmosfære.