Planet Cube: Edge
Planet Cube bliver invaderet af en mystisk fjende, og dets befolkning er ikke klar til kamp. Mens de fleste cubes løber mod den nærmeste udgang finder en enkelt firkanthoved laboratoriearbejder ved navn Edge modet i sig selv til at redde verden. Han har selvfølgelig lidt hjælp fra medarbejdere, den berømte Dr. Quadratus, samt et par eksperimentielle våben... Men hvorfor bliver planeten invaderet? Hvem er denne invaderende fjende? Svarene vil blive klare mens vores helt begiver sig igennem et videnskabskompleks under vandet, med farer om hvert hjørne. Gameplay Forbered dig til at løbe, springe, skyde og spurte igennem et videnskabskompleks under vandet. Saml ildkraft og brug egne midler mod den mystiske angreber. Dette er action som vil kræve både høj far, samt høje færdigheder. Gennem hurtige responstider og uendelige respawns føres du gennem horder af invaderende fjender, hvor forhindringer og fælder fælder undgås i et forsøg på at rede denne verden. Sat på tværs af otte smukke niveaurer af håndlavet pixelkunst, og fyldt med fjollede og mindeværdige karakterer, Planet Cube: Edge er en sjov run-and-gun platformer fyldt med udfordringer, og genspilbarhed. Grafik Denne to-tonede undervandsside af Planet Cube er en pixelkunstelskers drøm, og er skabt med omhyggeligt pleje. Fra de fjerne havlandskaber på havbunden, til de mindste detaljer på videnskabsfaciliteten, hvert pixel er placeret med stort fokus på detaljer. Denne verden er fyldt med udtryksfyldte firkanter, alle rige på karakter, som invaderes af en race af fantasifulde fjender med et arsenal fra crusher-tanks, til kæmpe mekaniske krabber. Forbered dig desuden på flydende animationer med et cinematisk hjerte, hvor historiens vægt mesterfuldt formidles med en let-hjertet levering, som giver både smil, og feel-good øjeblikke ved hvert trin af eventyret.