Plague Inc: The Cure
Kan du redde verden? Tag kontrollen, og stop en dødbringende, global pandemi uanset prisen. Fordel ressourcer for at styrke testkapaciteten, gør mundbind obligatoriske, luk lande ned, eller forsk i eksperimentelle behandlinger i Plague Inc.s største udvidelse til dato! Plague Inc: The Cure er skabt med hjælp fra verdens førende helbredseksperter, inklusive WHO, CEPI og GOARN, og er en gribende og rettidig simulation af global sygdomsrespons. Jagt sygdommen: Send forskningshold ud i verden for at finde den første patient, følg med i smittens spredning, og støt lokale initiativer. Kontrollér udbruddet: Brug tiltag som kontaktopsporing, nedlukninger og grænselukninger til at begrænse smittens spredning, mens du får folk til at vaske hænder og forbereder hospitalerne, så de ikke bliver overvældet. Støt økonomien: Folk overholder ikke karantænetiltag, der er dårligt konstruerede. Brug orlovssystemer og andre regler til at sikre borgernes støtte. Lav en vaccine: Sørg for at udvikle, producere og distribuere en vaccine, der kan stoppe sygdommen. Vær omhyggelig med arbejdet, så du kan fremskynde udviklingen med globalt samarbejde.