Pirate's Booty Pack
Kør ud i det virtuelle Steelports asfaltjungle i en Scallywagon udstyret med udkigstønde, alt imens du pynter dig selv med et komplet sæt bestående af klohånd, klap over øjet, træben, pistoler med flintlås og et flot sæt tøj, der passer til både svabergaster og vejrbidte kaptajner!