PGA TOUR 2K25-medlemspas
Inkluderer PGA TOUR 2K25 Clubhouse Premium-pas til sæson 1-5 og Clubhouse Gear-pakken. Få adgang til yderligere sæsonbetonede missioner, hvor du kan optjene ekstra boosts og værdifulde ting. Clubhouse Gear-pakken indeholder ét outfit pr. kropstype pr. sæson. I dit tempo. Spil gennem eksisterende Clubhouse Pass-sæsoner, selv når en ny er undervejs. Sæson 1-indholdet bliver tilgængeligt ved lanceringen. PGA TOUR 2K25-medlemspasset er inkluderet i PGA TOUR 2K25 Legend Edition. Kan også købes individuelt. Internetforbindelse og en 2K-konto er påkrævet. Medlemspasset inkluderer sæson 1-5 af Clubhouse Premium-passet, som låser op for yderligere premium-belønninger gennem gameplay. Sæson 1-5 af Clubhouse Premium-passet bliver udgivet efter lanceringen. Der kommer flere oplysninger om Clubhouse Premium-passet i fremtiden.