Persona 4 Revival
Persona 4 Revival kombinerer en undersøgelse af en række mord med en rejse fyldt med selverkendelse og møder med det okkulte. Det hele finder sted i en anmelderrost, klassisk RPG-oplevelse, der er genfødt i en ny form! De søvnige gader i den landlige japanske by Inaba får pludselig en brat opvågning, da de bliver hjemsøgt af en mystisk seriemorder. Og hvad sker der med rygtet om en mystisk TV-kanal, der kun vises på regnvåde nætter? Din gymnasietilværelse vil være fyldt med overraskelser og eventyr fra en anden verden, der vil gøre det næste skoleår til noget særligt! Vigtigste funktioner: Der venter dig et uforglemmeligt år: Et nyt liv, en ny by og et nyt skoleår. Flyt til den landlige by Inaba, og oplev stunder med unikke venner på Yasogami High School, som du vil værdsætte resten af dit liv. Undervisning, klubaktiviteter, romancer og selv deltidsjob – uanset om du træner dine evner eller slapper af, så er det helt op til dig, hvordan du bruger din tid. Mordopklaringer og den mystiske Midnight Channel: Byen bliver rystet af en stribe mord: Der bliver fundet lig, som hænger fra bygninger og sendemaster på disede morgener. Samtidig opstår der et uhyggeligt rygte om en TV-kanal: "Det siges, at ens udkårne viser sig, hvis man stirrer ind i et fjernsyn på en regnvejrsnat ..." Efterhånden som du undersøger det, så falder du over en anden verden bag skærmen. På den anden side vækker du den kraft, der kan opdage sandheden – en indre styrke kendt som "Persona". Kæmp mod skyggerne, og indtag det ukendte: Stå over for "Shadows", der ligger på lur i denne anden verden, i turbaseret kamp. Udnyt fjendernes svagheder over for elementer for at slå dem ud, og dan et hold med dit slæng for at lave et eksplosivt "All-Out Attack"! Læg en strategi om dit næste træk ved at indsamle og anvende forskellige Personas, så du kan bringe din egen kampstil og evner med i kamp. Udforsk smukke steder, og interager med et betagende ensemble af figurer: Inabas nostalgiske landskaber bringes til live med forbedret moderne grafik, lige fra den klare blå himmel til flodbredder med solnedgangsnuancer og skinnende gader på regnvejrsdage. Skab sociale forbindelser, og styrk dine bånd til byens lokale gennem den omfattende historie og medrivende interaktioner. Jo tættere bånd du knytter, jo stærkere bliver din rejse.