Perfect Ninja Painter 4
Glid, mal og overlist hvert niveau! Perfect Ninja Painter 4 tager det klassiske puslespil til det næste niveau med nye mekanikker og friske udfordringer. En robotpige slutter sig til det flerfarvede kaos - nye verdener, vanskelige fælder og gåder, der vil forvride din hjerne. Hver bevægelse tæller, og hver fejl er meget farverig.