Pengilo
Lad din pingvin hoppe med præcision, når du mestrer hjernevridende baner i kølig, vinterlig stil! En iskold verden af gådefulde udfordringer venter i Pengilo, et fysikdrevet platformspil, hvor du kaster en hoppende pingvin gennem charmerende vinterlandskaber. Gennem 50 baner kan du samle stjerner og få fat i nøglen til at låse op for udgangen ved at mestre præcisionskast for at undslippe alle de frosne udfordringer! Hop med din pingvin mindst én gang, og du vil kunne ændre retning i luften, bremse tiden og sigte igen for at ramme dit mål eller undgå faldgruber og fælder med pigge. Nyd et hyggeligt og afslappet hjernevridende gameplay i dit eget tempo, alt sammen ledsaget af et blødt soundtrack.