Penarium
Penarium foregår i en dyster cirkusarena, hvor konkurrenterne tvinges til at underholde et sadistisk publikum, på samme måde som oldtidens gladiatorer. I dette hektiske 2D arcade-spil skal du tage rollen som usædvanlige antihelt, Willy, der bliver nødt til at løbe, springe og undgå en masse farlige dødsfælder for at overleve. Hvis dette lykkes for dig, bliver Willy mesteren af Penarium. Hvis du skulle svigte, dør han på den mest forfærdelige måde, for publikums fornøjelses skyld. Hjælp den stakkels Willy igennem denne galskab i enkeltspiller og tospiller lokal coop samt konkurrence.