PAYDAY2: CRIMEWAVE-UDGAVEN - Golden Grin Casino Heist
Golden Grin Casino Heist DLC er den endelige kontrakt fra the Dentist. Hun kan prale med flere Five Diamond-hoteller end nogen anden by i verden. Hendes funklende glans tiltrækker millionvis af drømmere hvert år. Drømmere, der er klar til at se stort på deres huslån til fordel for alle kasinoets spil. Og intet kasino lysere klarere end Golden Grin. Pakken leveres også med CAVITY 9mm-riflen, 4 masker, mønstre og materialer med kasinotema.