PAYDAY 3: Syntax Error Tailor Pack
Du har nok hørt udtrykket ”klæd dig efter det job du ønsker, ikke det job du har”. Det har aldrig været mere sandt, end når man prøver at udføre det perfekte røveri. Den rette påklædning med Syntax Error Tailor Pack.