PAYDAY 3: Silver Edition
Sølvudgaven indeholder Hovedspil Maske: Dark Sterling SÆSONADGANG (6 måneder) PAYDAY 3 er den længe-ventede efterfølger til et af verdens mest populære co-op skydespil. Siden det udkom, har PAYDAY-spillere nydt spændingen ved perfekt planlagte og udførte røverier. Det er dét som gør PAYDAY til en hæsblæsende co-op FPS-oplevelse, som ingen anden. Træd tilbage i Payday-bandens kriminelle verden, gør dine rivaler misundelige, og vær politiets værste mareridt. Flere år efter bandens hærgen i Washington DC er de atter engang samlet, for at tage sig af den trussel, som tvang dem på banen igen. Den Tætteste Bande Den legendariske Payday-bande, frygtet af både loven og underverdenen, er tilbage. De blev tvunget tilbage i den kriminelle verden af en ny trussel, som opstod fra det kaos de efterlod sig. For at identificere og knuse denne nye trussel, skal Banden lægge Washington DC bag sig, og tage til New York City. Nye omgivelser med nye udfordringer, men også nye muligheder for en snedig røver. Slip grådigheden løs Slip din grådighed løs, og giv den gas i PAYDAY 3. Udover guld, juveler, kolde gysser og andre værdigenstande, så kan du også opbygge din samling af våben, kosmetiske genstande og priser. Der skal mere til, end bare at dukke op, og hugge godterne. Det kræver hårdt arbejde og smarte planter, for at slippe væk med så meget som muligt. Få erfaring, lås op for nye evner, og få nye våbenfærdigheder, så du kan blive stærkere, og klare sværere udfordringer. Røveri som en kunstart En professionel røver ved, at det kræver planlægning, hårdt arbejde og en hel del held, for at udføre et vellykket røveri. I PAYDAY 3 er valget i spillernes hænder, om hvordan røveriet skal udføres – sniger du dig ind, eller lukker du op for skyderiet med det samme, slipper du gidslerne fri, eller bruger du dem som spillebrikker, klarer du det alene, eller tager du venner med dig. Du har uendeligt mange valg, som ændrer spillet drastisk. Bedst i Co-op Det er ikke alle der er værd at have på sin side, når det handler om noget så vigtigt som et røveri. PAYDAY 3 bedst med gode venner, uanset om du altid har kendt dem, eller lige har hivet dem med dig. PAYDAY-serien har altid værdsat de bånd, som man danner når tingene bliver svært, hvilket vi prøver at vise i de handlinger og ord, som røverne i spillet bruger, samt i fællesskabet uden for spillet. Konto med Starbreeze Nebula er krævet for at spille PAYDAY 3. Konto med Starbreeze Nebula er krævet for at spille PAYDAY 3.